T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
KEPEZ İLÇE EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ BELGELENDİRME BÜRO AMİRLİĞİ HİZMET STANDARTLARI
SIRA NO |
HİZMETİN ADI |
İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
|
1. |
TABANCA TAŞIMA RUHSATI (YENİ, YENİLEME, DEVİR) |
3- Son bir yıl içinde çekilmiş 1 adet Biometrik fotoğraf, 4- Silah ruhsatı alınmasında sakınca bulunmadığına dair sağlık kurulu raporu, (Devlet veya Üniversite hastanelerinden), 5- Yaptığı mesleğine göre evrakları, 6- Yarım kapaklı karton dosya, 7- Parmak izi belgesi (müracaat esnasında temin edilecektir), 8- Muratpaşa Vergi Dairesine 54.889,50 TL. silah taşıma ruhsat harcı yatırıldığına dair Harç Makbuzu, 9- Ziraat Bankasına 1000 TL. silah ruhsatı kart ücreti yatırıldığına dair Makbuz, (İban:TR 9100-0100-0713-5769-7895-5185) 10-Yaptığı mesleğine göre diğer tahkikat evrakları, 11- Yapılan işten vergi mükellefi olduğuna dair ilgili vergi dairesinin yazısı ve vergi levhası fotokopisi, 12- Oda sicil kayıt belgesi, 13- İşyeri açma ve çalışma ruhsatı (İşyeri açma ve çalışma ruhsatına tabi olunmaması halinde ise, buna ilişkin belge ve işletme/faaliyet izin belgesi) fotokopisi, 14- Şahsın durumunu, şirketse yönetici ve ortaklarını gösteren Ticaret Sicil Müdürlüğü yazısı,
|
5 İŞGÜNÜ
(DOSYA İSTEME ve TAHKİKAT İŞLEMLERİ HARİÇ) |
|
2. |
TABANCA BULUNDURMA RUHSATI (YENİ, YENİLEME, DEVİR) |
4- Ayrıca Kanun, Yönetmelik ve Genelgenin ilgili maddesinde belirtilen Kamu Görevlileri, Emekli Kamu Görevlileri ile Meslek Mensubu kişilerden istenilen ek belgeler, |
5 İŞGÜNÜ
(DOSYA İSTEME ve TAHKİKAT İŞLEMLERİ HARİÇ) |
|
3. |
KAMU GÖREVLİSİ TABANCA TAŞIMA RUHSATI (YENİ, YENİLEME, DEVİR) |
1- Nüfus Cüzdanı aslı, 2.- Dilekçe (devir etmek için devir etmek istediğine dair, devir almak için ise devir almak istendiğine dair karşılıklı dilekçeler ve Ruhsat Fotokopisi)
4.- Görev Belgesi (Kamu görevlilerinin çalıştıkları kurumların mevzuatlarına göre yetkili birim amiri tarafından imzalanmış, mühürlü, tarih ve sayılı olacak ve belge tarihi ile müracaat tarihi arasındaki sürenin 30 günü geçmemiş olmasına dikkat edilecektir.), 5.- Yarım kapaklı karton dosya, 6.- Ziraat Bankasına 1000 TL. silah ruhsat kart ücreti yatırıldığına dair Makbuz, (İban:TR 9100-0100-0713-5769-7895-5185) 7 - Parmak izi belgesi (müracaat esnasında temin edilecektir), |
5 İŞGÜNÜ
(DOSYA İSTEME ve TAHKİKAT İŞLEMLERİ HARİÇ) |
|
4.
|
EMEKLİ KAMU GÖREVLİSİ TABANCA TAŞIMA RUHSATI (YENİ, YENİLEME, DEVİR) |
1.- Nüfus Cüzdanı aslı, 2.- Dilekçe (devir etmek için devir etmek istediğine dair, devir almak için ise devir almak istendiğine dair karşılıklı dilekçeler ve Ruhsat Fotokopisi) 3.- Emekli Sandığı Genel Müdürlüğü veya ilgili kurumlarca düzenlenmiş emekli olunduğuna dair Emeklilik Onayı ile Emekli Kimlik Kartı fotokopisi (Emekli kimlik kartı çıkmaması halinde bunun yerine kurumundan ilişik kesme yazısı, Ayrıca müracaat esnasında müracaatı alan kurumca tebligat yapılacaktır) 4.- Haklarında meslek veya memuriyetten çıkarma cezası istemiyle tahkikat açılıp açılmadığı veya kesinleşmiş bir mahkeme kararı bulunup bulunmadığına dair kurum yazısı, 5.- Yarım kapaklı karton dosya, 6.- Şahsın emeklilik tarihinden (ilişik kesme tarihi) itibaren (6) ay içerisinde müracaat etmemesi veya yeni bir silah almak istemesi halinde, silah ruhsatı alınmasında sakınca bulunmadığına dair Sağlık Kurulu Raporu (Devlet veya Üniversite hastanelerinden), 7.- Parmak izi belgesi (müracaat esnasında temin edilecektir), 8.- Ziraat Bankasına 1000 TL. silah ruhsatı kart ücreti yatırıldığına dair Makbuz, (İban:TR 9100-0100-0713-5769-7895-5185) 9- Son bir yıl içinde çekilmiş 1 adet Biometrik fotoğraf, |
5 İŞGÜNÜ
(DOSYA İSTEME ve TAHKİKAT İŞLEMLERİ HARİÇ) |
|
5. |
YİVSİZ TÜFEK RUHSATI (YENİ, YENİLEME, SATINALMA BELGESİ İŞLEMLERİ) |
1- Nüfus Cüzdanı Aslı 2- Dilekçe, 3- Sağlık Raporu (Aile Hekimliğinden veya Devlet Hastanesinde alınacak Sağlık Raporu) 4- Muratpaşa Vergi Dairesine veya Kamu Bankalarına 424.70 TL Yivsiz Av Tüfeği Ruhsatı Harç Bedeli Ödendi Makbuzu (Her tüfek için ayrı yatırılacak)
6- Ziraat Bankasına 400 TL. silah ruhsatı kart ücreti yatırıldığına dair Makbuz, (İban:TR 9100-0100-0713-5769-7895-5185) 7- Parmak izi belgesi (müracaat esnasında temin edilecektir), 8- 1 adet Biometrik Fotoğraf (Son 1 yıl içerisinde çekilmiş olacaktır.) 9- Mavi Renkli Dosya (1 adet)
|
5 İŞGÜNÜ
(DOSYA İSTEME HARİÇ) |
|
6. |
YİVSİZ AV TÜFEĞİ DEVİR İŞLEMLERİ |
1- Nüfus Cüzdanı Aslı 2- Dilekçe, 3- Sağlık Raporu (Aile Hekimliğinden veya Devlet Hastanesinde alınacak Sağlık Raporu) 4- Muratpaşa Vergi Dairesine veya Kamu Bankalarına 424.70 TL Yivsiz Av Tüfeği Ruhsatı Harç Bedeli Ödendi Makbuzu (Her tüfek için ayrı yatırılacak)
6- Ziraat Bankasına 400 TL. silah ruhsatı kart ücreti yatırıldığına dair Makbuz, (İban:TR 9100-0100-0713-5769-7895-5185) 7- Parmak izi belgesi (müracaat esnasında temin edilecektir), 8- 1 adet Biometrik Fotoğraf (Son 1 yıl içerisinde çekilmiş olacaktır.) 9- Mavi Renkli Dosya (1 adet)
|
1 İŞGÜNÜ |
|
7. |
SES VE GAZ FİŞEĞİ ATABİLEN SİLAHLARIN KAYIT ALTINA ALINMASI VE BELGE DÜZENLEMESİ |
Müracaat Öncesi 1- Dilekçe 2- Ziraat Bankasına 100 TL. silah ruhsatı kart ücreti yatırıldığına dair Makbuz, (İban:TR 9100-0100-0713-5769-7895-5185) 3- 2 Adet Vesikalık Fotoğraf, 4- Mavi Dosya Müracaat Sonrası 5- Kurusıkı tabancanın faturası 6- Kurusıkı tabancanın görülerek kayıt edilmesi.
|
2 İŞGÜNÜ |
|
8.
|
Havai Fişek İşlemleri (Ulusal Bayramlar, Milli günler, Mahalli kurtuluş günlerinde ve Ulusal ve Uluslararası toplantı ve kongrelerde yapılacak işlemler)
|
1- Kaymakamlık Makamına hitaben dilekçe a-) Kullanılacak piroteknik maddenin cinsi ve miktarı, b-) Kullanılacağı yer ve zaman, c-) Hangi amaçla kullanılacağı, d-) Ateşleme işini yapacak olanın açık kimlik bilgileri dilekçede mevcut olacaktır. 2- Ateşleme işini yapacak olan kişinin A sınıfı ateşleyici belgesi ve nüfus cüzdan fotokopisi 3- Ateşleyicilerin tüzük ile ilgili mevzuat hükümlerine uyacağına dair taahhütname 4- Kullanılacak maddelerin kullanılacağı yere götürülebilmesi için taşıma izin belgesi, nakli başkası yapacaksa nakil ile ilgili görevlendirilene noterden tasdikli vekâletname (patlayıcı maddenin miktarı 5 kg. az ise nakil iznine ve taahhütnameye gerek yoktur.) 5- Piroteknik maddeleri kullanacak gerçek veya tüzel kişi tarafından alınacak tehlikeli maddeler zorunlu sigorta poliçesi aslı veya noterden tasdikli fotokopisi. (ateşleme işini şahıs yapacaksa poliçe şahıs adına, şirket veya gösteri organizasyon kurumu yapacaksa poliçe şirket veya firma adına düzenlenecek. Burada şahıstan kasıt ateşleyici belgesi olan kişidir.)
|
3 İŞGÜNÜ (HİZMET SUNULMUYOR)
|
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz. (01.02.2024)
|
||||
Müracaat Yeri : İlçe Emniyet Müdürlüğü İsim : Caner ÇİÇEK Unvan : İlçe Emniyet Müdürü Adres : İlçe Emniyet Müdürlüğü – Kepez/ANTALYA Tel. : 0242 344 44 75 Faks : 0242 335 41 56 E-posta : kepez@antalya.pol.tr |
İkinci Müracaat Yeri : Kepez Kaymakamlığı İsim : Nusret ŞAHİN Unvan : Kaymakam Adres : Kepez Kaymakamlığı-Kepez/ANTALYA Tel. : 0242 335 41 11 Faks : 0242 335 41 01 E-posta : kepez@icisleri.gov.tr |
|||