Türkiye Cumhuriyeti Kepez Kaymakamlığı

  • Ana Sayfa
  • Kaymakamlık
    • Makam
    • Eski Kaymakamlarımız
    • Protokol Listesi
  • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürü
    • İşlemler Şefliği
    • Evrak Kayıt Şefliği
    • Hukuk İşleri Şefliği
    • Mahalli İdareler Şefliği
    • Bilgi İşlem Şefliği
  • Bağlı Birimlerimiz
    • Jandarma Komutanlığı
    • Emniyet Müdürlüğü
    • Malmüdürlüğü
    • Müftülük
    • Nüfus Müdürlüğü
    • Sağlık Müdürlüğü
    • S.Y.D.V.
    • Tapu Sicil Müdürlüğü
    • Gıda Tarım Hayv. Md.
    • Milli Eğitim Müdürlüğü
  • İlçemiz
    • Görüntülerle İlçemiz
    • Nüfus
    • Genel Bilgiler
  • Kamu Hizmet Standartları
    • İlçe Jandarma Komutanlığı
    • İlçe Emniyet Müdürlüğü
    • Malmüdürlüğü
    • Müftülük
    • Nüfus Müdürlüğü
    • Sağlık Müdürlüğü
    • S.Y.D.V.
    • Tapu Sicil Müdürlüğü
    • Gıda Tarım ve Hayv. Md.
    • Milli Eğitim Müdürlüğü
  • Haklarımız
    • Tüketici Korunması Hakkındaki Kanun
    • Apostil İşlemler
  • İletişim

Mahalli İdareler Şefliği

A- A+
Turan AY
Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni
 
Halil ER
Bilgisayar İşletmeni
 
  • İlçe Mahalli İdareler Şefliği görevleri şunlardır:
  1. 5393 sayılı Belediye Kanunu, 5355 sayılı Mahalli İdare Birlikleri Kanunu ve diğer kanunlar uyarınca, Kaymakamlıklarca yapılması gereken mahalli idareler ve mahalli idare birlikleri ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
  2. İlçe Brifingi ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
  3. Kaymakamlık Makamına verilen, Mahalli İdareler Şefliğine havale edilen ihbar, şikayet ve suç duyuruları ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
  4. Mahalli İdareler ve mahalli idareler birliklerinin hukuki konularda görüş taleplerini cevaplamak, Bakanlık görüşü oluşturulması gerekenleri Bakanlığa göndermek.
  5. Belediye Başkanının izin, hastalık, görevden uzaklaştırma, istifa, ölüm gibi iş ve işlemlerini yürütmek.
  6. 5393 sayılı Belediye Kanunu gereği Kaymakamlığımıza gönderilen Meclis ve Encümen kararları ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
  7. Belediyenin yapacağı ihalelerin ilanlarını yapmak ve tutanaklarını tutmak.
  8. Muhtarların izin, hastalık, görevden uzaklaştırma, istifa, ölüm gibi iş ve işlemlerini yürütmek.
  9. Muhtarların resmi mühürleri ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
  10. Eğitim ve Kültür işlerine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
  11. Bayındırlık ve imar işlerine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
  12. Mahalli İdareler işleri ile ilgili diğer iş ve işlemleri yürütmek.
  13. Yerel gündem ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
  14. Araştırma, planlama, Koordinasyon işlerine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
  15. Soru önergelerine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
  16. İl Koordinasyon Kurulu Toplantı Kararlarına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
  17. Kaymakamlar toplantısı kararlarına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
  18. Şehit ve Gazi işlemlerine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
  19. Dış İlişkiler ve Avrupa Birliği ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
Menü > Mahalli İdareler Şefliği    - 28 Haziran 2016 Salı   Yazdır
Bu içeriği paylaş
  • Cumhurbaşkanlığı Cumhurbaşkanlığı
  • Başbakanlık Başbakanlık
  • Türkiye Büyük Millet Meclisi Türkiye Büyük Millet Meclisi
  • İçişleri Bakanlığı İçişleri Bakanlığı
  • Antalya Valiliği Antalya Valiliği
  • Başbakanlık İletişim Merkezi Başbakanlık İletişim Merkezi
  • E-Devlet E-Devlet
  • Kamu Denetçiliği Kurumu Kamu Denetçiliği Kurumu
 
 

Türkiye Cumhuriyeti Kepez Kaymakamlığı
Fabrikalar Mahallesi, Namık Kemal Bulvarı, No.61
Telefon 242335 41 11 Belge Geçer 242335 41 01